Υπάρχω και -για όσο- στο www.artdemenage.blogspot.com

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Tears

10 σχόλια:

  1. Eκπληκτική φωτογραφία φιλενάς!!!!!!!!!Ο χρόνος μου είναι πολύ λίγος κι είμαι κατάκοπη λόγω δουλειάς γι΄αυτό μην με παρεξηγείς έτσι μάτια μου;;;;Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είναι τα πράγματα, πρέπει να λέμε πάλι καλά που έχουμε δουλειά. Κι ας μην έχουμε χρόνο, ούτε και χρήματα...
      Κατανοώ, κορίτσι μου, και σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. φωτογραφία που μοιάζει με πίνακα ζωγραφικής!
    από τα ομορφότερα δάκρυα που έχω δει!
    με κατενθουσίασες μωρό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού δεν αδειάζω για κανονική ζωγραφική, ας το κάνω με τη φωτογραφική μηχανή!
      Χαίρομαι για τον ενθουσιασμό σου!

      Διαγραφή
  3. σταλιά σταλιά...
    κινέζικο βασανιστήριο μήπως;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή