Υπάρχω και -για όσο- στο www.artdemenage.blogspot.com

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Geometry #1



13 σχόλια:

  1. τί ώρα είναι;

    χου χου
    τώρα είναι βράδυ.
    πάω στοίχημα δεν κοιμάσαι ακόμη!
    3.13
    λοιπόν πώς τα πάω με τα τυχερά παιχνίδια; να τζογάρω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @
    Να αρκεστείς στα 100 ευρώ που κέρδισες τότε!
    3.13 την είχα πέσει...
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από γεωμετρίες προτιμώ τις καμπυλοΓραμμές στην παλάμη του Χεριού σου!!!!

    να σε λέο τι μίρα σου
    να σε λέο το ριζικό σου!!!

    ;-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @

    "Μηδείς αγεωμέτρητος εισίτω ..."
    Στην καμπύλη του βίου μου...
    Μηδείς!
    [Σύ δεν κινδυνεύεις να αποκλειστείς...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπουμπουνίζει πολύ και βρέχει λίγο
    κάνω αρακά
    γραμμές και διασταυρώσεις του χεριού πολλές
    μπέρδεμα
    άσε που αλλάζουν κιόλας!!
    το πιο ππάνω τί ώρα είναι το έγραψα γιατί καθώς κινείται ο ήλιος κινείται κι η σκιά . άραγε λοιπόν τί ώρα θα μπορούσαμε να πούμε πως είνια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @
    Τώρα μπορούμε να πούμε πως είναι 23.00 ακριβώς!
    Φοβερές πληροφορίες ανταλλάσσουμε! Κοίτα μη φας πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κι όμως τσάκισα μια μπριζολίτσα μοσχαρίσια και μου είπε η φιλενάδα μου η Αγνή "τί; μαγειρεύεις μοσχαρίσιες μπριζόλες; θα σε καταγγείλω στη ΣΔΟΕ!" "ναι, της λέω κι άμα έρθουν θα πω - όχι, όχι δεν έφαγα εγώ τον ποντικό της γειτόνισσας!"
    και τηγανιτές πατατούλες και μια δόση πικρή σοκολάτα να πάνε τα φαρμάκια κάτω και το νέο της ημέρας μου έφεραν επιτέλους τα ξύλα για το τζάκι!
    πω πω 2 η ώρα. λίγη μουσική και νάνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. για το μπανάκι, πολύ καλά κάνεις!
    ωφελεί το τσι και το χρειαζόμαστε. συντήρηση!!
    χι χι στην άλμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @
    Προσοχή στην ημερομηνία λήξης!
    [Σκοπίμως δυσανάγνωστη...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εί!!!!!!!!!!!!
    και εγώ τώρα μετά από όλη τούτη τη νοικοκυροσύνη, πως να μιλήσω για την φωτό, ε; ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή